PORTUGALIA
CRM SIEBEL
Kontekst i Cel
Będąc częścią zespołu produkcyjnego Siebel, naszym priorytetem jest wspieranie podstawowej działalności naszego partnera, analiza i wsparcie wszystkich aplikacji i systemów, które współdziałają z Siebel (systemy istniejące), przy jednoczesnym utrzymaniu całej struktury technologicznej Siebel CRM.
Wykonane czynności:
- Aktualizacja systemu Siebel (wydania korygujące lub progresywne).
- Nadzór wymagań technicznych z klientem i zespołem deweloperskim.
- Analiza wydajności: identyfikacja i korekta nieoptymalnych zapytań z zespołem DBA oraz rozwiązywanie problemów technicznych znalezionych podczas rozwoju.
- Testowanie nowych zasobów i wdrożeń.
- Utrzymanie i zarządzanie około 45 serwerami systemowymi.
- Integracja z TIBCO.
- Zarządzanie wdrożonymi raportami (m.in. statystyki, błędy).
Technologie: Siebel CRM 8.1, Siebel Tools, aplikacje serwerowe, Toad.