PORTUGALIA
CRM SIEBEL
Kontekst i Cel
- Będąc częścią zespołu produkcyjnego Siebel, naszym priorytetem jest wspieranie podstawowej działalności naszego partnera, analiza i wsparcie wszystkich aplikacji i systemów, które współdziałają z Siebel (systemy istniejące), przy jednoczesnym utrzymaniu całej struktury technologicznej Siebel CRM.
Wykonane czynności:
- Aktualizacja systemu Siebel (wydania korygujące lub progresywne);
- Nadzór wymagań technicznych z klientem i zespołem deweloperskim;
- PAnaliza wydajności: identyfikacja i korekta nieoptymalnych zapytań z zespołem DBA oraz rozwiązywanie problemów technicznych znalezionych podczas rozwoju;
- Testowanie nowych zasobów i wdrożeń;
- Utrzymanie i zarządzanie około 45 serwerami systemowymi;
- Integracja z TIBCO;
- Zarządzanie wdrożonymi raportami (m.in. statystyki, błędy).
Technologie: Siebel CRM 8.1, Siebel Tools, aplikacje serwerowe, Toad.